joi, 14 februarie 2013

Lapte vegan pentru micul dejun


Seara sora mea spune “nu am lapte de soia pentru dimineata”.Ma gandesc un pic si …”las ca iti fac eu dimineata”.
Ma trezesc, sparg nuci cat sa obtin ¾ cana de nuci macinate.Dau si niste samanta de in prin blender,cam o ceasca mai mare.Adaug vreo 4 linguri de proteina de canepa.O lingura de miere.Si pana la 1500 ml apa plata.
Omogenizez cu blenderul si am obtinut un lapte, un deliciu.Si bogat in Omega 3 si minerale.
PS.nu stiu daca aceasta combinatie exista undeva; pentru mine a fost ceva prompt.

2 comentarii:

  1. Draga mea, te invit la o leapsa, daca iti face placere.
    O zi minunata!

    ps.
    am imprastiat blogul tau la toate prietenele mele
    sunt incantate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Anastasia.Leapsele sunt provocatoare,bineinteles ca imi face placere.Sa fi iubita!

    RăspundețiȘtergere