vineri, 15 februarie 2013

Sa ne cunoastem mai bine

O leapsa chiar plina de trairi am primit de la Anastasia ,leapsa care promoveaza autocunoasterea si aprecierea celor care daruiesc iubirea lor in sfera blogurilor.Multumesc Anastasia pentru ca te-ai gandit la mine si pentru ca ma vizitezi.
Regulile sunt :
1.Scrie 11 lucruri despre tine.
2.Raspunde intrebarilor propuse si formeaza un alt set de 11 intrebari.
3.Nominalizeaza 9 bloguri detinute de doamne/domnisoare pe care le admiri si care au ca si followers un numar mai mic de 200.Voi modifica un pic...imi plac si blogurile scrise de barbati.
4.Anunta-le acest aspect pe pagina lor.
 
I.
1. Imi place sa vad zambete pe chipurile oamenilor si sa ajut acolo unde pot.
2. Ador natura cu tot ce inseamna plante si animalute,sa comunic cu ele si sa le ingrijesc. Sunt fascinata de flori si de copacii inalti. Apreciez comunitatile ecologice.
3. Studiez alimentatia, sanatatea, samanismul, taoismul, infoenergetica.
4. Sunt vegetariana pentru ca nu aprob niciun fel de suferinta.
5. Dintre mare si munte prefer muntele, iar dintre oras si sat prefer satul (unde sper sa ajung sa locuiesc).Multumesc Domnului pentru ca ne-a binecuvantat cu aceasta natura sublima..
6. Ascult mult Frederic Delarue, Yanni, Chris Spheeris, Andre Rieu, muzica andina si traditionala chineza.
7. Practic meditatia si rugaciunea (iertare si multumire).
8. Mai am de lucru la organizarea actiunilor mele, caci de multe ori cand vreau sa fac ceva nu stiu de unde sa incep.
9. Imi doresc ca partener un barbat care sa aibe aceleasi preferinte ca si mine.
10. Mi-e frica de apa adanca si de inaltimi.
11. Imi place sa bloggaresc.

II.Intrebarile Anastasiei :
1.Ultima carte citita?V-a folosit?
   Cedrii sunatori ai Rusiei.Foarte mult pentru ca este despre natura,samanism siberian si e vorba despre o...Anastasia.
2.Ultimul film vizionat integral?Ce v-a impresionat?
   Prometeus.Puterea credintei si capacitatea de jertfa.
3.Hobby?Care/cate?
   Cititul, inovatiile alimentare,crosetatul.
4.Ce dar v-ar face fericite la aniversarea primului an de casnicie? Dar dupa trei?
   Cred ca cel mai minunat dar este insasi prezenta iubirii sotului.
5. Cat de des va amintiti de persoane dragi care nu mai sunt printre noi?
    Destul de des...au ele grija.
6. Ce ati face cu 100.000 de euro?
    As demara crearea unei pensiuni.
7. V-ati gandit sa infiati un copil? Da/Nu - argumentati.
    Da, insa consider ca are nevoie si de un tata.
8. Spuneti o maxima care va mobilizeaza sau va reprezinta in acest moment al vietii voastre.
       Nu contează cât de încet mergi, atâta vreme cât nu te opreşti."
9. Cu ce actor cunoscut ati accepta sa serviti cina?
    Jet Li.
10. Ce va linisteste cel mai repede? Si nu ma refer la calmante sau spa...?
    Meditatia.
11. Credeti ca ne vom intalni vreodata la o cafea?
Eu sper ca da.Viata ofera surprize minunate.

Intrebarile lui Carmen :

 1.Crezi ca oamenii se pot schimba?
Da, chiar daca nu o fac constient ii impinge viata.
 2.Ce este fericirea?
Trairea in comuniune cu Dumnezeul cel Adevarat.
 3.Ce actori romani preferi?
Marcel Iures, Carmen Tanase.
Straini :Jet Li, Jackie Chan, Julia Roberts, Sandra Bullock, Keanu Reeves, Hugh Grant.                                 4.In ce tara ai fost ultima data?
 Ungaria.                                              
5.Daca ai intalni un cersetor bolnav ,ce ai face?
 Cred ca toti sunt bolnavi. Dar daca as sti de ce sufera as incerca sa-i fac rost de medicamente si sa-i dau cate ceva de mancare.
6.Ce culoare preferi?
Verdele in principal. Dar imi plac si violetul, galbenul si portocaliul.
7.Daca cineva te barfeste cum ai reactiona?
Mi-as intensifica scutul de protectie pentru ca stiu ca barfa, invidia,rautatea sunt atacuri.                                 8.Ce ne face sa avem incredere?
Credinta in Dumnezeul cel Adevarat.
9.Ce animale preferi?
Le iubesc pe toate, exceptie reptilele mari.In rest,chiar toate.
10.Crezi in destin?
Da, dar nu in forma fatalista implementata.Destinul ni-l facem noi,cu mici exceptii.
11.Ce faci in timpul liber?
Ascult muzica, meditez,citesc.

Intrebare intrebatoare...
1. Daca ai intalni un inger ce l-ai intreba?
2. Preferi in jurul tau natura verde sau zgarie-nori?
3. Intre filozofia occidentala si cea orientala pe care ai alege?
4. Teatru sau film?Ce piesa/film si ce ti-a placut?
5. Ce anotimp iti place mai mult si de ce?
6. Ce carte ti-a placut cel mai mult si ce carte citesti acum?
7. De ce Nu ai pleca din Romania? 
8. Daca ar fi sa alegi intre Qi gong,yoga indiana sau samanism (stiluri de viata fara legatura cu religia) ce ai alege?
9. In ce actiune de voluntariat te-ai implica?
10. Daca ai putea calatori in timp, in ce perioada ai merge?
11. Ce rubrica ai alege daca ti s-ar cere sa scrii in cadrul unei reviste?

Imi plac atat de multe...BrindusaAdrianaKhaarsha , KlaraMarilenaAnico_iriCarmen, Laura , Cristinavasile, mircea
  

    

6 comentarii:

  1. Mulţumesc. :)
    Îmi plac răspunsurile tale, iar maxima este minunată. Foarte folositoare în momentele grele.
    Weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac raspunsurile si constat ca avem atat de multe in comun....
    Sa dea Dumnezeu sa ne realizam visul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va imbratisez si ma bucur ca existati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc mult pentru provocare.
    Voi întârzia puțin cu răspunsul.Să ai o zi frumoasă.Te îmbrățișez cu drag.
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru raspunsuri.
    Cu drag Carmen

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Am aflat multe lucururi despre tine... unele banuite, altele nici gandite :) Oricum, foarte interesant.
    Am si eu leapsa de la Anastasia + de la inca doua persoane...n-am ajuns sa o fac... Adevarul e ca nici nu-mi prea plac lepsele...
    O noapte buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere